Pełna i uproszczona księgowość (Warszawa)
Nasze biuro rachunkowe DEKRET oferuje profesjonalne doradztwo, wyjaśnienia w kwestiach księgowo-podatkowych oraz w zakresie zarządzania i prowadzenia działalności gospodarczej. W ramach kompleksowych usług księgowych doświadczona księgowa poprowadzi Klientowi pełną księgowość (księga handlowa) lub uproszczoną księgowość (książka przychodów i rozchodów) - w zależności od rodzaju firmy. Pełna księgowość (Warszawa) to sposób rozliczenia przeznaczony dla firm, które podlegają kodeksowi spółek handlowych, m.in. spółek z o.o., spółek akcyjnych, wspólnoty mieszkaniowe. Natomiast uproszczona księgowość (Warszawa) to sposób rozliczenia właściwy dla jednoosobowych działalności gospodarczych oraz spółek cywilnych osób fizycznych. Licencjonowana księgowa z naszego biura rachunkowego DEKRET zajmie się każdą powierzoną jej firmą w sposób rzetelny. Sporządzone deklaracje prześle elektronicznie w nieprzekraczalnym terminie do urzędu skarbowego Klienta. W razie potrzeby będzie również reprezentować Klientów przed urzędami. Co więcej, wyjaśni trudne kwestie księgowo-podatkowe oraz doradzi, jak najlepiej zarządzać i prowadzić działalność gospodarczą, by funkcjonowała wzorowo. Biuro rachunkowe DEKRET mieści się na terenie miasta Warszawa. Jego celem jest odciążenie Klientów, by nie musieli martwić się prowadzeniem ksiąg rachunkowych, a zamiast tego mogli zająć się rozwojem własnej firmy. Naszych pracowników wyróżnia pełne zaangażowanie, profesjonalizm, solidność oraz indywidualne podejście do każdego Klienta.